پیتر شیف: اگر بیت کوین از طلا بهتر است، پس اتریوم هم از بیت کوین بهتر است

منتقد ارزهای دیجیتال و بنیان‌گذار شرکت مدیریت سرمایه یورو پسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital)، یعنی پیتر شیف (Peter Schiff)، با این استدلال که اتریوم بر اساس عملکرد قیمتی خود در سال 2021، نسبت به بیت کوین ذخیره ارزش بهتری است، از منطق خود بیت کوینرها علیه آن‌ها استفاده کرده است.

پیتر شیف که یکی از طرفداران پروپاقرص طلا است در توییتر خود خطاب به هواداران بیت کوین این‌طور نوشته است: “بیت‌کوینرها ادعا می‌کنند که بیت‌کوین ذخیره‌ ارزش بهتری نسبت به طلا است، چرا که قیمت آن رشد بیشتری از قیمت طلا داشته است. با این منطق، اتریوم ذخیره ارزش بهتری نسبت به بیت کوین است. اگر بیت کوین طلای 2 باشد، اتریوم هم بیت کوین 2 است. آیا اتریوم توانسته از بیت کوین جلو بزند؟” در این حین طرفداران دومین ارز دیجیتال برتر بازار گفته‌های او را تحسین کردند و اتریوم را برتر از بیت کوین خواندند. گفتنی است ، اسپنسر شیف، پسر این اقتصاددان برجسته که اغلب مخالف نظرات پدرش است در توییتی گفته است دوج کوین از بیت‌کوین و اتریوم عملکرد قیمتی بهتری داشته است که با این حساب ذخیره‌ ارزش بهتری نسبت به دو ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می‌شود.

باید افزود که بیت کوین و اتریوم امسال به ترتیب 48 و 325 درصد افزایش قیمتی داشته‌اند که با توجه به معیارهای ارزهای دیجیتال دیگر، سود اندکی هستند اما این مسئله تأثیری در برتری آن‌ها و رتبه بندی آن‌ها نمی‌گذارد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.