ایجاد صندوق 200 میلیون دلاری بایننس اسمارت چین و آنیموکا برندز برای پروژه گیم‌فای

امروز، 6 دسامبر، شبکهٔ بایننس اسمارت چین (BSC) و شرکت بازی‌های ویدیویی آنیموکا برندز (Animoca Brands) خبر از آغاز یک سرمایه‌گذاری مشترک به میزان مجموعاً 200 میلیون دلار برای توسعهٔ پروژه‌های بازی گیم‌فای (GameFi) دادند.

در این سرمایه‌گذاری که هر کدام از طرفین 100 میلیون دلار اختصاص می‌دهند، بایننس اسمارت چین، یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های بلاکچینی، از صندوق انگیزشی 1 میلیارد دلاری خود برای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیر مثلی (NFT) و گیم‌فای سرمایه گذاری خواهد کرد. این صندوق در اوایل سال جاری برای گسترش خدمات اکوسیستم BSC و هدایت پذیرش عمومی برای بخش فین‌تک ایجاد شد. طرف دیگر این سرمایه‌گذاری یعنی آنیموکا برندز نیز یکی از تأثیرگذارترین‌ها در بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و متاورس منبع باز است که تاکنون در پروژه های بزرگ مرتبط با این فضا از جمله اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، اوپن‌سی (OpenSea)، بیتسکی (Bitski)، هارمونی (Harmony) و.. سرمایه‌گذاری کرده است.

باید بدانید که مفهوم و اصطلاح گیم‌فای که ترکیبی از صنعت گیمینگ و دیفای است و بر اساس مدل بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد بنا شده است، یکی از پرکاربردترین اصطلاحات فضای ارزهای دیجیتال طی چند وقت اخیر بوده است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.