در پی سقوط امروز بازار ارزهای دیجیتال 2.5 میلیارد دلار سرمایه لیکویید شده است

همانطور که امروز در ایرانیتال گزارش کردیم، صبح امروز بیت کوین با ریزشی 22 درصدی در طی 24 ساعت به حدود قیمت 42 هزار دلار رسید و اکنون بازگشتی به ناحیه 47 هزار دلاری داشته است اما در این رخداد به معامله‌گران آتی ضررهای هنگفتی وارد شده است.

طبق گزارشات به دست آمده تریدرهای معاملات آتی ارزهای دیجیتال، از روز گذشته تا به حال در مجموع بیش از 2.5 میلیارد دلار ضرر کرده‌ و سرمایهٔ آن‌ها لیکویید شده است. همچنین سقوط امروز، ارزش بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین را نیز شکست که خود یک سطح حمایت قوی محسوب می‌شد. این در حالی است که تحلیلگران نظرات مختلفی در مورد شرایط موجود ابراز کرده‌اند. برای مثال یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم معاملاتی دیسنتریدر (Decentrader)، سقف 50 هزار دلار برای ارز دیجیتال برتر بازار به عنوان یک سطح مقاومت جدی در نظر گرفته است. در مقابل مایکل ون د‌پوپ (Michaël van de Poppe) در توییتر خود با بیان اینکه “ما هنوز در بازار صعودی هستیم” دنبال‌کنندگان خود را به آرامش دعوت کرده است.

باید افزود که رتبهٔ دوم بازار یعنی اتریوم، نسبت به دلار آمریکا ریزش کمتری را شاهد بوده است و طی 24 ساعت گذشته 15 درصد ریزش قیمتی داشته است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.