اپل برندگان جایزه اپ‌استور ۲۰۲۱ را انتخاب می‌کند

اپل امروز برندگان جایزه اپلیکیشن خود به نام اپ استور (App Store) خود را به اشتراک گذاشت و 15 برنامه و بازی انتخاب شده توسط تیم تحریریه جهانی App Store اپل را بیش از پیش برجسته کرد. برنامه‌های برتر به دلیل کیفیت، فناوری نوآورانه، طراحی خلاقانه و تأثیر فرهنگی مثبت برگزیده شدند.

 زندگی دنیای توکا (Toca Life World)، به عنوان اپلیکیشن سال آیفون اپل انتخاب شد. این اپلیکیشن که برای کودکان طراحی شده است به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را بسازند و داستان‌های خود را زنده کنند. برای آی‌پد اپل نیز برنامه لوما فشن (LumaFusion) که یک اپلیکیشن محبوب ویرایش ویدیوی موبایل است و به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای ویرایش ویدیو در آیفون یا آی‌پد با طیف وسیعی از ابزارها و جلوه‌های ویرایش شناخته می‌شود، عنوان اپلیکسن سال را دریافت کرد. بازی آنلاین چند نفره عرصه نبرد به نام League of Legends: Wild Rift به خاطر بازی آنلاین خود عنوان بهترین بازی آیفون را به دست آورد و همچنین بازی MARVEL Future Revolution انتخاب اپل برای بازی سال iPad بود. برنامه منتخب مک‌بوک: ویرایشگر Craft Docs and Notes، از Luki Labs Limited و همچنین بازی منتخب مک‌بوک: Myst، از Cyan می‌باشد.

هر برنامه یا بازی سال برنده یک جایزه فیزیکی اپ استور دریافت می‌کند که از طراحی لوگوی اپ استور الگوبرداری شده است. هر جایزه از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است و نام برنده روی آن حک شده است.

منبع: www.macrumors.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.