میزان درآمد السالوادر از معاملات بیت کوین چقدر است؟

تصمیم کشور السالوادور برای خرید بیت کوین در حالی که این ارز دیجیتال در حال سقوط است از یک استراتژی ساده به نام “خرید در کف قیمتی” استفاده می‌کند. این استراتژی بین تریدر‌های مبتدی و با سابقه رایج است.

جدیدترین فعالیت معاملاتی در این کشور در روز جمعهٔ سیاه (BlackFriday) بود و السالودار ۱۰۰ بیت کوین دیگر در کف قیمتی خرید. با توجه به افزایش ریسک‌ها در بازار، تریدرهای زیادی از بازار ارز دیجیتال خارج شدند و ارزهای فیات را نگه‌داری کردند. همچنین کاهش قیمت نفت، باعث اصلاح قیمتی در تمام بازارهای جهان شد. این کاهش تاثیر مستقیمی بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گذاشت و در نتیجهٔ قیمت کل بازار ارزهای دیجیتال، 15درصد سقوط کرد. اکنون ارزش آخرین خرید السالوادر 6.8درصد افزایش یافته و معادل 389هزار دلار می‌باشد. اگر السالوادور یک تریدر شخصی بود، پرتفوی او حتی پس از کاهش 15 درصدی از اوج قیمت بیت کوین، سود 2.1 میلیون دلاری را نشان می داد. و همچنین در اوج قیمتی بیت کوین، دارایی بیت کوین السالوادور تقریباً معادل 48.6 میلیون دلار بود.

اکنون کل دارایی ارز دیجیتال کشور السالوادر 800 بیت کوین با ارزش تقریبی 45میلیون دلار است. پیتر شیف ( Peter Schiff) منتقد مشهور ارزهای دیجیتال، از رئیس جمهور این کشور به دلیل ریسک بیش از حد او با استراتژی خرید در کف قیمتی انتقاد کرد.

منبع:  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.