پاداش مسابقهٔ سودا، NFT است

پروتکل غیرمتمرکز سوداسپارکلینگ (Soda Sparkling) که در بلاکچین سولانا (Solana) توسعه یافته است، خبر از تشکیل یک کمپین رتبه‌بندی برای فراهم کنندگان نقدینگی یا به اصطلاح لیکوییدتی (Liquidity) داده است. این مسابقه از  ۲۵آبان ماه آغاز و تا ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت.

به منظور تعیین ارزش و حجم پاداش، سودا از مجموع عرضهٔ همه افراد به ارزش دلار آمریکا عکس‌‌‌هایی می‌‌‌گیرد. این عکس‌ها در فواصل زمانی مشخص در طول دورهٔ کمپین گرفته می‌‌‌شود. رتبه هر ارائه دهنده با میانگین ارزش ارائه شده از همه عکس‌‌ تعیین می‌‌شود. سیستم این جوایز دارای رتبه‌‌های متعددی خواهد بود. مقام اول عنوان پادشاه، مکان‌های ۲تا۲۰عنوان روک (Rook)، ۲۱-۵۰عنوان بیشاپ (Bishop) و ۵۰ جایگاه آخر، شوالیه خواهند بود. ۱۰۰ تامین کنندهٔ برتر مطابق با رتبه خود با توکن‌های غیرمثلی (NFT) ویژه‌ای، پاداش خواهند گرفت. پاداش پادشاه حداقل  ۲برابر بیشتر از روک خواهد بود، و پاداش Rook حداقل ۲برابر بیشتر از بیشاپ است و این روند تا پایان نفرات ادامه دارد.

در ماه‌های آینده، پروتکل سودا کمپین‌های بیشتری خواهد داشت و NFTهای انحصاری بیشتری را به عنوان پاداش ارائه می‌دهد.. برخی از توکن‌های غیرمثلی در یک فرم ویژه با جوایز اضافی و پاداش‌های فارمینگ (Farming) تحویل داده می‌شوند.

منبع:  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.