توضیح ادوارد اسنودن برای عدم علاقه‌اش به دوج کوین و شیبااینو

 ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، موضع خود را در مورد تب و تاب میم کوین‌های سگی مانند دوج کوین، شیبااینو و … در چند پست توییتری اعلام کرد.

این کارشناس امنیت سایبری 38 ساله می‌گوید که به ارزهای دیجیتالی مانند شیبااینو (ShibaInu) و دوج کوین (Dogecoin) علاقه‌ی آنچنانی ندارد و دلیل آن را کمبود حس شوخ‌طبعی خود می‌داند. او همچنین نگران این واقعیت است که بسیاری از خریداران ممکن است این میم کوین‌های سگی را با یک سرمایه گذاری مطمئن اشتباه بگیرند، که از نظر مالی به آن‌ها آسیب می‌رساند. با این حال، این عضو سابق آژانس امنیت ملی، از بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیان‌گذاران دوج‌کوین، تمجید کرد و گفت که او یکی از افراد تاثیرگذار در جامعهٔ ارزهای دیجیتال است. اسنودن به پنج میلیون دنبال کنندهٔ توییتر خود هشدار داد که از هدر دادن پولی که به سختی به دست آورده‌اند با سرمایه‌گذاری آن در شیااینو جلوگیری کنند. قابل توجه است که قیمت شیبااینو از زمان توییت اسنودن تقریباً 35 درصد کاهش یافته است. اسنودن بدون اسم بردن از کسی، سرمایه‌دارانی را مورد هدف خود قرار داد که در مورد بیت‌کوین نکات منفی می‌نویسند و در عین حال سهم زیادی از تبیلغ کوین‌های بی‌ارزش را دارا هستند.

 اسنودن در ارتباط با حمایتش از زی‌کش (Zcash) گفته‌است که این ارز دیجیتال مشکل بزرگ حریم خصوصی بیت کوین را برطرف کرده است.

منبع:  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.