یو‌اس‌دی‌اف: استیبل کوینی که چند بانک آمریکایی با همکاری یکدیگر عرضه خواهند کرد

تعدادی از بانک‌های معتبر آمریکایی گروهی را به منظور ارائهٔ استیبل کوین کاملاً قانون‌گذاری شدهٔ خود به منظور رفع نگرانی‌های مربوط به حمایت از مصرف کننده و نگرانی‌های نظارتی در مورد استیبل کوین‌های صادر شدهٔ غیربانکی تشکیل داده‌اند.

این استیبل کوین که یو‌اس‌دی‌اف (USDF) نام دارد، قرار است توسط انجمنی از مؤسسات مالی بیمه شده توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) که در 12 ژانویه راه‌اندازی شد، عرضه شود. بر اساس اعلامیه‌ای که دیروز منتشر شد، اعضای موسس این انجمن شامل بانک جامعه نیویورک (NYCB)، بانک NBH، FirstBank، بانک ملی استرلینگ و بانک سینووس هستند. همچنین چند شرکت فین‌تک نیز بخشی از این گروه هستند و ترویج و پذیرش استیبل کوین جدید را تسهیل می‌کنند. آنطور که بیان شده، هدف یو‌اس‌دی‌اف رقابت یا تسلط بر استیبل کوین‌های خصوصی موجود مانند تتر (USDT) و یو‌اس‌دی‌سی (USDC) متعلق به شرکت سیرکل است. این استیبل کوین که با پشتوانهٔ دلار آمریکا به نسبت یک به یک عرضه خواهد شد، همانطور که گفتیم با عنوان “حمایت بیشتر از مصرف کننده” در برابر استیبل کوین‌های قانون‌گذاری نشده، ارائه می‌شود.

با این همه، در اطلاعیهٔ مذکور تعداد USDF‌های عرضه شده و زمانی که در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت بیان نشده است اما چیزی که مشخصاً‍ مطرح شده اجباری بودن رعایت اصول احراز هویت و قوانین ضد پولشویی برای دریافت این استیبل کوین‌ها می‌باشد.

 

منبع  cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.