گیم‌فای و بازی‌های Play to earn

بازی‌های Play to Earn در یک سال اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و ارزش بازار این بازی‌ها حدود ۱۴ میلیارد دلار است.

در حال حاضر تعدادی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که برای کسب درآمد در صنعت بازی‌های بلاکچین از طریق الگوریتم های play to earn (بازی کنید تا پول بدست بیاورید) مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفته است.این الگوریتم به گیمرها اجازه می‌دهد دارایی‌های درون بازی خود را به فروش برسانند و کسب درآمد کنند. این دارایی‌ها به عنوان توکن‌های غیر مثلی (NFT) بوده که قابلیت معامله در پلت‌فرم‌های خارج از بازی را دارند.

یکی از پلتفرم‌های محبوب این گونه از بازی‌ها، بازار گیم‌فای (GameFi) نام دارد که در واقع میزبان بازی‌‌های جدید Play to earn، گیمرها و سرمایه‌گذاران می‌باشد. همانطور که در ایرانیتال گزارش کردیم، اخیراً توکن اخثصاصی این پلت‌فرم تایلندی نیز در صرافی هات‌بیت لیست شده است.

گفتنی است که در صنعت گیمینگ، مدل کسب و کار “بازی برای کسب درآمد” یکی از جدیدترین نوآوری‌هاست که از ایدهٔ اقتصاد باز پشتیبانی می‌کند و در آن گیمر‌ها در قالب توکن و NFT پاداش دریافت می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را در بازارهای مختلف به پول دنیای واقعی و خارج از بازی تبدیل کنند.

 

منبع  coinmarketcap.com        coinmarketcap.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.