گفتگوی چارلز هاسکینسون در مورد مسائل کاردانو

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو اخیراً در یک جلسه آنلاین پرسش و پاسخ، به یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاردانو با آن روبرو است اشاره کرد: اثر شبکه‌ای.

اثر شبکه‌ای تأثیری است که یک استفاده‌کننده از یک کالا یا خدمات، بر ارزش آن دارد. وقتی اثر شبکه‌ای وجود داشته باشد، ارزش یک محصول یا خدمت به تعداد استفاده‌کنندگان آن بستگی دارد.

علاوه بر این، منتقدان کاردانو اغلب به این واقعیت اشاره می‌کنند که کاردانو به عنوان بزرگترین بلاکچین اثبات سهام نمی‌تواند مورد توجه قرار گیرد زیرا بلاکچین‌های رقیب مانند اتریوم قبلاً به سطح بالایی از پذیرش رسیده‌اند. وی در پاسخ به آن‌ها گفته است: می‌گویند “ما پلت‌فرم غالب هستیم”. بله شما پلت‌فرم غالب هستید. مثل این است که بگویید شما بزرگترین ماهی در یک حوضچه بسیار کوچک در کنار اقیانوس هستید. هیچکس برنده نشده است. همه ما در حال حاضر در یک حوضچه کوچک می‌جنگیم.”

همچنین خالق کاردانو چندان از تسلط توکن‌های غیر مثلی و میم کوین‌هایی مانند دوج کوین بر فضای ارزهای دیجیتال خوشحال نیست. هاسکینسون با ابراز تمایل برای فراتر رفتن از چنین پدیده‌هایی گفت که باید این‌ها را پشت سر بگذاریم و کاملا به نقطه‌ای بازگردیم که همه چیز شروع شد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.