گری گنسلر به نگرانی‌ها در مورد اولین ETF بیت کوین پاسخ می‌دهد

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گری گنسلر و مدیرعامل شرکت پروشیرز (Proshares)، سیمئون هیمن (Simeon Hyman)، روز سه شنبه در مورد راه اندازی اولین ETF بیت کوین متعلق به این شرکت در بخش خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) بحث کردند.

از آنجا که این صندوق یک صندوق قابل معاملهٔ آتی است، باب پیسانو، مفسر این شبکهٔ خبری نگرانی‌های برخی از سرمایه‌گذاران را مبنی بر اینکه معاملات آتی بیت کوین از قیمت لحظه‌ای آن پیروی نمی‌کند به اشتراک گذاشت. هیمن در پاسخ گفت: “بازار آتی مکان بهتری برای کشف قیمت است.” وی با اشاره به اینکه حجم معاملات بازاری که صندوق پروشیرز در آن لیست شده، بیشتر از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا است به کاربران در مورد ایمن بودن آن اطمینان داده است.

گری گنسلر نیز در مورد این صندوق‌های آتی بیت کوین توضیح داد و گفت: “معاملات آتی بیت کوین توسط یکی از زیرشاخه های اصلیSEC  یعنی کمیسیون معاملات آتی کالا، در طی چهار سال گذشته نظارت شده است. شما با چیزی طرف هستید که در چهار سال گذشته توسط یک رگولاتور فدرال تحت نظارت بوده است و همچنین تحت قانون شرکت‌های سرمایه گذاری در سال 1940 در صلاحیت SEC قرار گرفته است.”

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.