کمک 1.4 میلیون دلاری جامعه بازی بلاکچینی به طوفان زدگان فیلیپین

فیلیپین، کشوری که مدت‌هاست در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا بوده و به سختی روی پاهای خود ایستاده است، پس از طوفان 26 دسامبر و رسیدن گردباد به سواحل این کشور با تخریب 334 شهر و مناطق مختلف به کلی فلج شده است.

بر اساس گزارش شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین، از اول ژانویه در این کشور بیش از 4 میلیون نفر آواره یا مجروح شده‌اند و در مجموع 407 کشته و 88 مفقود به جای مانده است. اما یک روز پس از وقوع طوفان، انجمن بازی‌های درآمدزا یعنی ییلد گیلد گیمز Yield Guild Games (YGG) ( که امروز تحلیل اختصاصی آن را در ایرانیتال منتشر کردیم) یک مراسم اهدایی برای کمک به قربانیان برای امداد رسانی و بازسازی ترتیب داد. واکنش‌ها به این مراسم بسیار مثبت بود و گیمرهای بسیاری در این کمک‌رسانی شرکت کردند. لوئیس بوئناونتورا، مدیر عامل پلتفرم YGG فیلیپین، در مقام رهبری این تلاش‌های امدادی گفته است که با کمک جامعه YGG، کمکی مالی به میزان 1.4 میلیون دلار جمع‌آوری شده است.

به گفته بوئناونتورا، تیم آن‌ها بودجه را به تلاش‌های امدادی اختصاص خواهد داد و گروه‌هایی در مناطق آسیب‌دیده برای توزیع غذا، آب آشامیدنی، دارو، چراغ‌های خورشیدی و ژنراتورهای برق و همچنین بازسازی خواهند رفت.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.