کاهش چشمگیر دارایی دیجیتال تحت مدیریت شرکت گری اسکیل

شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال به نام گری اسکیل (Grayscale)، روز جمعه در توییتی اعلام کرده است که این شرکت دارای 43.6 میلیارد دلار دارایی‌های دیجیتال تحت مدیریت (AUM) است که نشان‌دهندهٔ بیش از 28 درصد کاهش نسبت به 61 میلیارد دلار در ماه نوامبر 2021 است.

به طور دقیق‌تر دارایی‌ تحت مدیریت در صندوق‌های بیت کوین گری اسکیل (Grayscale Bitcoin Trust) که بزرگترین سرمایه این شرکت است، از 43.5 میلیارد دلار به 30.4 میلیارد دلار کاهش یافته است که نشان از 30 درصد کاهش از ماه نوامبر است. همچنین AUM دومین سرمایهٔ بزرگ آن، صندوق اتریوم گری اسکیل (Grayscale Ethereum Trust)، از تقریباً 15 میلیارد دلار به 11.6 میلیارد دلار کاهش یافته که افت 22 درصدی را در این مدت نشان می‌دهد. دلیل کلی این افت آن است که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. اما کل AUM همچنین نشان دهندهٔ افزایش تقریباً 170 درصدی نسبت به 16.4 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت گری اسکیل از ابتدای سال گذشته است و این نمابانگر علاقهٔ روز افزون نسبت به ارزهای دیجیتال است.

قابل ذکر است که پورتفوی این شرکت نیز با افزوده شدن چندین صندوق جدید مانند صندوق سرمایه‌گذاری چین‌لینک (Chainlink)، صندوق بریو (Brave) و دسنترالند (Decentraland) گسترده‌تر از پیش شده است.

 

منبع  coindesk.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.