کاردانو برای اولین بار به یک صرافی ژاپنی راه پیدا می‌کند

طبق اعلامیه‌ای که از طرف صرافی ارزدیجیتال ژاپنی به نام بیت‌پوینت (Bitpoint) منتشر شده است، قرار است توکن بومی شبکه کاردانو یعنی ADA در ماه آگوست در این پلت‌فرم لیست شود.

کاردانو که پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می‌شود، نخستین بار است که در یک صرافی ارز دیجیتال با اصلیت ژاپنی لیست می‌شود.

مدیر اجرایی و بنیانگذار شرکت بلاکچینی dcSpark، سباستین گیلموت با انتشار توییتی از این خبر پرده برداشت و در ادامه تأکید کرد که نهاد‌های ناظر ژاپنی قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ژاپن دارند و تنها تعداد کمی از کوین‌ها مجاز به لیست شدن در این کشور هستند.

در بخش دیگری وی این لیست شدن را با ورود یک کوین یا توکن به صرافی کوین‌بیس در ایالات متحده مقایسه کرد و گفت که این رویداد برای جامعه ارزهای دیجیتال ژاپن در یک سطح است.

قابل ذکر است که کاربران ژاپنی پیش از این نیز از طریق صرافی‌های دیگر که در کشورهای دیگر مستقر بودند اما در ژاپن فعالیت می‌کردند، قادر به خرید و فروش ADA بوده‌اند.

همچنین گری‌اسکیل که آن را بزرگترین صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال می‌دانند، یک صندوق مبتنی بر ADA ایجاد کرده است و توکن بومی کاردانو را سومین سرمایه گذاری بزرگ خود اعلام کرده است.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.