چهار چهرۀ مطرح ارزهای دیجیتال متعهد می‌شوند سالانه حداقل 1٪ از دارایی خود را به امور خیریه بدهند

چهار چهرۀ مطرح ارزهای دیجیتال و بلاکچین (رایان سلکیس، دن ماتوشسکی، کیائو وانگ و حسیب قریشی ) به Founders Circle پیوسته اند، یک گروه صنعتی که از خیرخواهان جدید The Giving Block، پشتیبانی می کند.

“Crypto Giving Pledge” سرمایه گذاران و مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال را تشویق می کند که سالانه حداقل 1٪ از دارایی خود را به مؤسسات خیریه اهدا کنند. این ابتکار بخشی از مأموریت The Giving Block است که می تواند کمک‌های خیرخواهانه را افزایش دهد.  

Giving Block، بسیاری از رهبران صنعت را به عضویت دعوت کرد. طی هفته گذشته، چهار عضو جدید، (همان افراد ذکر شده در بالا) به ترتیب در 27 و 28 و 29 آوریل به Circle، پیوستند.

هنگامی که درخواست‌های عضویت در این گروه به طور رسمی بسته می شوند، Giving Block اعضای جدید مؤسسان Circle را از 30 مه اعلام خواهد کرد.

Crypto Giving Pledge در یک فرصت مناسب برای تکامل ارزهای دیجیتال معرفی شد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در حدود 2.3 تریلیون دلار است. افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، احتمالاً افراد غیرانتفاعی بیشتری را مجبور به کمک‌  کردن می کند.

یک نمونه خوب از این تغییر روند صندوق Crypto Cancer Fund است که توسط انجمن سرطان آمریکا و The Giving Block در ژانویه تأسیس شد. این صندوق کمک‌های مالی را به صورت بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال پذیرفته است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.