چانگ پنگ ژائو: سیستم‌های متمرکز ماندنی هستند

مدیرعامل بزرگترین صرافی متمرکز ارز دیجیتال جهان، یعنی چانگ پنگ ژائو در یک جلسهٔ آنلاین پاسخ‌گویی در پایان سال 2021، به توییت‌های منتخب کاربران این صرافی پاسخ داده است.

پیام اصلی این مدیرعامل چینی-کانادایی این بود که صرافی‌های متمرکز مانند بایننس در سال ۲۰۲۲ و پس از آن همچنان باقی خواهند ماند. او دراین‌باره می‌گوید: “امروزه ما هنوز به سیستم‌های متمرکز برای ادغام با صنعت مالی جهانی نیاز داریم تا بتوانیم پول را به ارزهای دیجیتال وارد و یا از آن خارج کنیم.” ژائو همچنین با اشاره به اینکه بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک صنعت نوپا مستعد “هک‌ها، طرح‌های پونزی و کلاهبرداران” است، سعی در توجیه نیاز به یک صرافی متمرکز برای جامعهٔ بایننس داشت و برای مثال به توکن اسکوئید گیم به عنوان یکی از اسکم‌های بزرگ سال میلادی گذشته اشاره کرد.

مدیرعامل بایننس در پاسخ به اتهام لیست کردن و طرفداری از پروژه‌های خاص در این صرافی افزود: “بایننس حدود 600 یا 700 کوین از احتمالاً 6 میلیون کوین موجود را لیست کرده است. بنابراین از هر 10000 ارز دیجیتالی که تا به حال ساخته شده است، تنها یک مورد در بایننس لیست می‌شود. این یعنی حدود 0.01٪ که عدد بسیار کمی است.”

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.