پیشنهاد مایکل ون دی پوپ برای خرید برترین آلت‌کوین‌ها در آخرین ماه سال ۲۰۲۱

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تردیر ارز دیجیتال، ویدیویی را آپلود کرده که آلتکوین‌های برتر را برای خرید در دسامبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. با افزایش استفاده از قراردادهای هوشمند و دی‌فای (DeFi)، آلت‌کوین‌های بهترین شرکت‌ها در فضای بلاکچین در حال رشد هستند.

این تریدر مطرح لیستی از بهترین آلت کوین‌ها ارائه کرده است. در صدر این لیست ارز دیجیتال اتریوم قرار دارد که طبق لیست کوین مارکت کپ (coinmarketcap) این ارز دیجیتال در رتبهٔ دوم از نظر ارزش بازار و حجم معاملاتی است. همچنین اتریم یک پلتفرم قرارداد هوشمند برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را دارد. در جایگاه دوم، کاردانو (Cardano) که یک پلتفرم بلاکچینی اثبات سهام است، قرار دارد. این پلتفرم به افراد بلندپرواز و مبتکران اجازه می‌دهد تا در سطح جهانی تغییرات مثبتی را ایجاد کنند. آوی (Aave) که یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز است نیز در رتبه سوم لیست این تریدر قرار دارد. آوی یکی از پروتکل‌های وام دهی پیشرو در دنیا امروز می‌باشد و به وام گیرندگان وثیقه‌ای بالاتر از مبلغی که در قرارداد هوشمند وام می‌گیرند، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آوی ۱۰ درصد بازده سالانه را برای وام‌های استیبل کوین خاص بدون نیاز به احراز هویت به کاربران پیشنهاد می‌کند. در آخر این لیست نیز چین‌لینک (Chainlink) قرار گرفته است. این آلت کوین می‌تواند داده‌های خارجی را به قرارداد هوشمند اضافه کند. اکنون قراردادهای هوشمند اتریوم می‌توانند روی قیمت‌های دیگر دارایی‌ها، همایش‌های جهانی و برقراری تماس با سایر اپلیکیشن‌ها کار کنند.

در حال حاضر قیمت ارزهای دیجیتال اتریوم، کاردانو، آوی و چین لینک به ترتیب برابر با ۴۳۷۳ دلار، ۱.۴ دلار، ۱۸۶ دلار و ۲۲ دلار می‌باشد.

منبع: coinquora.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.