پروتکل دیفای با پشتوانه کاردانو زیرساخت ارتباطی میان کاردانو و الروند را ایجاد می‌کند

پروتکل دیفای با پشتوانهٔ کاردانو به نام آردانا (Ardana)، خبر از آغاز همکاری طولانی مدت خود با بلاکچین لایه یک الروند (Elrond) به منظور ایجاد زیرساخت ارتباطی بین شبکه‌های کاردانو و الروند داده است.

در پی این همکاری آردانا پل ارتباطی مورد نیاز برای انتقال دارایی‌ها را بین شبکهٔ کاردانو و الروند ایجاد خواهد کرد. در نتیجه امکان انتقال توکن بین شبکهٔ اصلی الروند و زنجیره‌های سازگار با کاردانو را فراهم می‌کند. همچنین در آینده قابلیت اجرای قرارداد‌های هوشمند بین این دو بلاکچین را فعال می‌سازد. این بدان معناست که توکن بومی الروند یعنی eGold (EGLD)، هم به عنوان یک دارایی در شبکهٔ کاردانو در دسترس خواهد بود و هم به عنوان وثیقه یا پشتوانه در پلتفرم آردانا برای ساخت یک استیبل کوین جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است آردانا یک پلتفرم غیرمتمرکز ساخت استیبل کوین است که مبانی اولیهٔ دیفای مورد نیاز برای راه اندازی و حفظ هرگونه تجارت در کاردانو را فراهم می‌کند. آردانا همچنین دارای یک استیبل کوین با پشتوانهٔ دلار آمریکا به نام dUSD است که امکان اهرم کردن توکن بومی شبکهٔ کاردانو را فراهم می‌کند. آردانا همچنین صرافی غیر متمرکز مخصوص خود به نام داناسواپ (Danaswap) را دارد.

 

منبع cryptoglobe.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.