پتانسیل بالای کاردانو برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲

درجهت درک بهتر از ارزهای دیجیتال برای تردیدرها، این صنعت همواره تعداد الگوریتم‌ها و برنامه‌های تحلیلی مربوطه را افزایش می‌دهد. با استفاده از این الگوریتم‌ها، تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند به دقت به تجزیه و تحلیل ارزدیجیتال مورد نظر خود بپردازند.

به نظر می‌رسد ورود ساندی سواپ (SundaeSwap) کاردانو دلیل اصلی افزایش ۱۳ درصدی کاردانو باشد. ساندی سواپ با استفاده از قرارداد هوشمند برای مطابقت با معاملات توکن بین فروشنده و خریدار عمل می‌کند. به گفتهٔ تیم توسعه کاردانو: ساندی سواپ به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز بتا کاملاً کاربردی می‌باشد و در حالی که قراردادهای هوشمند صرافی غیرمتمرکز به طور کامل بررسی شده، ساندی سواپ از تمام استانداردهای امنیتی این صنعت فراتر خواهد رفت.

پروتکل‌های مالی غیر متمرکز یا همان دیفای (Defi) در حال توسعه است تا در شبکهٔ بلاکچینی کاردانو راه اندازی شود. اقدامات بیشتر کاردانو شامل مشارکت تجاری پورتکل دیفای‌هاب اردانو (Defi hub Ardana) با پروتکل نیر (DApp platform NEAR) می‌باشد. این همکاری پلی بین کاردانو و نیر می سازد که امکان انتقال و مبادلات بین این دو شبکه را فراهم می‌کند. به عنوان بخشی از این توسعه، شرکت مادر کاردانو، IOHD اعلام کرد که راه حل‌های آنچین و آفچین به زودی به صورت آزمایشی شروع به فعالیت ‌میکنند.

منبع: thenewscrypto

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.