مستر واندرفول ارز دیجیتال بیشتری نسبت به طلا دارد

کوین اولری، مجری و ستارهٔ برنامهٔ شارک تنک (Shark Tank) که به نام مستر واندرفول (Mr.Wonderful) هم شهرت دارد می‌گوید برای اولین بار برای من ارزهای دیجیتال بیشتر از طلا ارزش پیدا کرده‌اند.

این کار‌آفرین و سرمایه‌گذار معروف عنوان کرد که در حال حاضر در سبد سرمایهٔ خود ارز دیجیتال بیشتری نسبت به طلا دارد. با این حال، او همچنان از نگه‌داری هر دو به عنوان “دو کلاس دارایی متفاوت” می‌گوید و مقایسه طلا و بیت کوین را کار درستی نمی‌داند. وی می‌گوید: “فرقی ندارد که به امور مالی متمرکز اعتقاد دارید یا به دنیای غیر متمرکز علاقه‌مند هستید؛ در مورد اول می‌توانید از طلا برای پس‌انداز سرمایهٔ خود استفاده کنید و در حالت دوم می‌توانید بیت کوین یا اتریوم را ذخیره کنید.”

به نظر می‌رسد مستر واندرفول 6 درصد از سبد سهام خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده است؛ این در حالیست که میزان سرمایهٔ طلای او 5 درصد است.

علاوه بر این، اولری در مورد احتمال ممنوعیت بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط دولت آمریکا گفت “وضعیتی را نمی‌بیند که ارزهای دیجیتال از بین بروند”، چراکه از نظر او دولت نمی‌خواهد در زمینهٔ نوآوری‌های پرداخت عقب بیفتد.

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.