محصولات جدید اپل در سال 2022: ورود همه جانبه اپل به صنعت گیمینگ

گفته می‌شود مهم‌ترین محصولات اپل در سال آینده میلادی، مک پرو جدید و نخستین نسل از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت خواهد بود؛ هدستی که ظاهراً در حوزهٔ گیمینگ و محتوای رسانه‌ای و ارتباطات متمرکز خواهد بود.

با نزدیک‌شدن به آغاز سال نو میلادی، اکثر شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ٔ محصولات جدیدشان هستند و طبیعتاً اپل نیز از این قائده مستثنی نیست. طبق روال گذشته، پیش‌بینی می‌شود که اهالی کوپرتینو به‌روزرسانی سخت‌افزاری متعددی را برای محصولاتشان در نظر گرفته باشند؛ اما جدا از دستگاه‌های مرسوم همچون گوشی‌های آیفون و کامپیوترهای مک، ظاهراٌ این شرکت درصدد رونمایی دسته‌ای کاملا جدید در محصولاتش است. به‌دنبال گمانه‌زنی‌های بسیار و انتشار شایعات متعدد، مارک گِرمن از بلومبرگ خاطرنشان می‌کند که اپل درنهایت سال آینده‌ٔ میلادی نخستین نسل از هدست واقعیت ترکیبی‌اش را رونمایی خواهد کرد. وی معتقد است که با ارائه‌ی هدست مذکور کانون توجه اپل بر بخش گیمینگ معطوف و این دستگاه گزینه‌ای ایده‌آل برای توسعه‌دهندگان بازی‌های مبتنی‌ بر VR خواهد بود.

علاوه بر این، در سال آینده میلادی اپل محصولات دیگری نیز عرضه خواهد کرد؛ برای مثال، می‌توان به به‌روزرسانی‌های خط آیپد ازجمله آیپد پرو جدید با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و بدنه‌ای شیشه‌ای و تراشه جدید اشاره کرد.

 

منبع  appleinsider.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.