طبق نظر سنجی گری‌اسکیل (Grayscale)، ۶۷ میلیون نفر آمریکایی مالک بیت کوین هستند

شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری پیشرو در جهان گری‌اسکیل (Grayscale)، فاش می‌کند که ۶۷ میلیون آمریکایی در حال حاضر مالک بیت‌کوین هستند. علاوه بر این، هدف از انجام این نظرسنجی، ارزیابی آگاهی و استفاده مردم از بیت کوین و ارزهای دیجیتال بود.

با نتایج بدست آمده از این نظر سنجی می‌توان گفت، 26درصد بزرگسالان در آمریکا بیت کوین دارندو در کنار آن در یک سال گذشته، 55درصد از افراد در این عرصه وارد شدند و شروع به خرید و سرمایه گذاری کردند. همچنین در طول این مدت تمایلات و علاقه به بیت کوین بسیار افزایش یافته است. طبق این نظر سنجی ۶۶ درصد از کسانی که دارایی دیجیتال دارند، تا به امروز کیف پول خود را نگه داشته‌اند. به همین ترتیب، تقریباً 91 درصد از سرمایه گذارانی که دارایی بیت کوین خود را لیوکیید کرده‌اند، این کار را با مارجین خوبی به انجام رساندند. همچنین در این نظرسنجی اشاره شد که افزایش دی‌فای (DeFi) و نوآوری‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با آن و رشد توکن‌های غیرمثلی(NFT) از نفوذ بیت کوین در صنعت رمز ارزها جلوگیری نکرده است.

علاوه بر این، سرمایه گذاران از اولین محصولات صندوق قابل معامله در بورس اتی بیت کوین (ETF) از طریق شرکت پروشیرز (ProShares) در ماه اکتبر استقبال کردند و این عمل باعث ایجاد انگیزه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شد تا مانند بسیاری از رگولاتورهای دیگر بازار، اولین صندوق قابل معامله در بورس اتی بیت‌کوین را تایید کند.

منبع: coinquora.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.