صرافی FTX قبل از جلسه استماع کنگره ایالات متحده، اصول مربوط به قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال را منتشر کرد

صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی به نام اف‌تی‌اکس (FTX) فهرستی از قواعد و پیش‌نویس‌های قانونی را برای کمک به سیاست‌گذاران ایالات متحده در ایجاد چارچوب نظارتی برای فضای کریپتو منتشر کرد.

جلسه استماع کنگره ایالات متحده روش رسمی است که کمیته‌های این کنگره اطلاعاتی را در مراحل اولیهٔ پیش از قانون‌گذاری در هر حوزه‌ای، جمع آوری و تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنند. بر همین اساس، ‌رگولاتورهای ایالات متحده از مدیران عامل صرافی‌های ارز دیجیتال برجسته از جمله اف‌تی‌اکس و بایننس آمریکا برای استماع در مورد ارزهای دیجیتال دعوت کرده‌اند. حال اف‌تی‌اکس نوشته‌ای تحت عنوان “اصول کلیدی FTX برای قانون‌گذاری بازار” منتشر کرده است و قبل از این جلسه طرح‌های پیشنهادی خود را بیان کرده است. از بین این 10 اصل، یکی از بخش‌ها خواستار یک رویکرد نظارتی جایگزین است که یک رژیم نظارتی یکپارچه را برای بازارهای نقدی و مشتقات به همراه می‌آورد. این صرافی همچنین مقرراتی را پیشنهاد می‌کند که خواستار شفافیت بیشتر در مورد متولیان ارزهای دیجیتال است، با این استدلال که پلتفرم “باید به کاربران در مورد نحوه برنامه‌ریزی خدمات نگهداری از ارزهای دیجیتال آن‌ها شفافیت ارائه کرده تا نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری و سرقت از بین برود.”

این طرح همچنین چارچوب‌هایی را برای گزارش فعالیت‌های معاملاتی به منظور جلوگیری از دستکاری بازار و اطمینان از محافظت از مشتری را مطرح کرده است. FTX همچنین در مورد نیاز به قانون‌گذاری صدور استیبل کوین‌ها اشاره کرده است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.