صرافی کوکوین دفتر مجازی خود را در دنیای متاورس تأسیس می‌کند

صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) اعلام کرده است که یک دفتر مجازی در آسمان‌خراشی از فضای متاورس غیرمتمرکز بلاکتوپیا (Bloktopia) افتتاح خواهد کرد.

این صرافی در اطلاعیه‌ای که روز دوم نوامبر منتشرشده است، رسماً اعلام کرد که با افتتاح یک دفتر مجازی در داخل پلتفرم غیرمتمرکز بلاکتوپیا که به شکل یک آسمان‌خراش طراحی شده است، به متاورس ملحق خواهد شد. به‌ نشانه مجموع ۲۱ میلیون عرضه بیت کوین، این ساختمان مجازی دارای ۲۱ طبقهٔ مختلف است و شایعه‌ها حاکی از آن است که شبکهٔ پالی‌گان و آوالنچ نیز به یکی از طبقات این آسمان‌خراش خواهند آمد. به گفتهٔ این صرافی، دفتر متاورس مذکور به کاربران اجازه می‌دهد تا آواتارهای سایبرپانک‌ خود را تزئین کنند، اسباب و اثاثیهٔ مجازی خود را داشته باشند و همچنین در محیط مجازی با یکدیگر چت و صحبت کنند.

همانطور که مورد به مورد در ایرانیتال گزارش کردیم، شرکت‌های بزرگی همچون فیسبوک، مایکروسافت و نایکی از پیشگامان ورود به دنیای متاورس طی هفته گذشته بودند و حالا صرافی کوکوین با بیش از 10 میلیون کاربر که تعداد زیادی از ایرانی‌ها نیز در آن حساب شخصی دارند، خود را سوار بر این قطار در حال حرکت کرده است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.