صرافي Bibox دادخواست ادعای انتشار اوراق بهادار ثبت نشده را شکست داد

يك دادخواست كه صرافي رمزنگاري به نام Bibox را متهم به فروش شش اوراق بهادار ثبت نشده مي كرد، در دادگاه منطقه اي ايالات متحده رد شد. این دادخواست پس از آنكه قاضی دنیس كوته اعلام كرد شاكی در طی 12 ماه پس از معامله توكن ها، در طرح شكایت موفق نبوده است مردود اعلام شد.

شاكي اين پرونده الكساندر كليفورد در 3 ژوئن 2020 به دنبال بازگرداندن سرمايه گذاري هايي كه قبلاً در توكن بومي بيبوكس به نام BIX علاوه بر توكن هاي EOS (EOS) ، Tron (TRX) ، Aave (LEND) و Aelf (ELF) به نمایندگی از سایر سرمایه گذاران انجام داده بود، دادخواستي گروهي را تنظيم كرد.

در این دادخواست ادعا شده است که Bibox عمدا از ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران خودداري کرده است، تا اين حقيقت كه توكن هايي که تجارت دارایی ها را در طول اکتبر 2017 تسهیل می کردند در واقع اوراق بهادار ثبت نشده هستند را پنهان كند. اين دادخواست بر عدم موفقيت آشكار Bibox در ثبت توكن BIX در نهاد هاي نظارتي تاكييد داشت.

با این حال، پرونده با سهولت نسبی در 16 آوریل به پایان رسید و قاضی اشاره کرد که آخرين معامله كليفورد با BIX در حدود دسامبر 2018 انجام شده است كه خارج از مهلت 12 ماهه برای دعوي هاي اوراق بهادار است.

قاضی کوت گفت: “ادعاهای شاکی درمورد BIX به دلیل مشمول قانون مرور زمان شدن، رد مي شود.”

قاضی همچنین متذکر شد که شاکی اصلی در برابر دعوي هاي مربوط به پنج توكن دیگر ایستادگی نکرده است زیرا کلیفورد فقط با BIX تجارت کرده است و نتوانسته نشان دهد که سایر اعضای گروه به دلیل فروش توكن های دیگر آسیب دیده اند.

“شاکی ادعا نکرده است که از عملكرد پنج متهم ديگر آسیب واقعی دیده است، چرا كه آن پنج توكن را اساسا خريداري نكرده است.”

پرونده قضایی اولیه در میان موجی از شکایات شرکت حقوقیRoche Freedman  در سال 2020 مطرح شد؛ این شرکت ادعا مي کرد که نقض اوراق بهادار از سوی چندین صرافی برتر رمزنگاري و صادر کنندگان توکن، از جمله KuCoin ، Block.One  وبنیاد Tron صورت گرفته است.

در حالی که چندین مورد از شکایت های فریدمن توسط دادگاه ها رد شده است، اما پرونده های قضایی وي علیه Binance  و اپراتور Bitmex HDR Global  هنوز ادامه دارد.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.