شورای استخراج بیت‌کوین، بدون ایلان ماسک فعالیت خود را آغاز کرد

شورای استخراج بیت‌کوین با راه اندازی وب سایت خود و معرفی اعضا و توضیح برخی جزئیات فعالیت خود را آغاز کرد. این نهاد تازه تأسیس بیانیه ماموریت خود را نیز منتشر کرده است و به رغم آن که به عنوان یک سازمان بسته فعالیت خواهد کرد، اما فعلا به ماینرها اجازه می‌دهد تا به عضویت آن در بیایند. در حالی که شورای استخراج بیت‌کوین دارای 9 عضو از جمله Microstrategy است، اما در سایت ذکر شده هر ماینر می‌تواند به آن بپیوندد.

شورای استخراج بیت‌کوین، نهادی که به دلیل نگرانی‌ها دربارۀ مصرف انرژی بیت کوین شکل گرفته است، دیروز رسماً راه اندازی شد. در وب سایت، شورا بیانیه ماموریت خود را ارائه می‌دهد. این شورا، همچنین برنامه‌ای را برای حل مشکل نگرانی‌های انرژی بیت‌کوین توضیح می‌دهد.

” وظیفه شورای استخراج بیت‌کوین، ارتقا شفافیت، به اشتراک گذاشتن بهترین روش‌ها و آموزش مردم دربارل مزایای بیت‌کوین و استخراج آن است.”

از نکات مهم درباره این سازمان پر حاشیه، عضویت مایکل سایلور به عنوان یکی از بنیانگذاران و از اعضای اصلی BMC، است هم به عنوان تسهیل کننده و هم حامی بیت‌کوین.، در حالی که به گفته وب سایت شورای استخراج بیت کوین ایلان ماسک هیچ نقشی در این شورا ندارد.

منبع: //news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.