شرکت جک دورسی به دنبال عرضهٔ سیستم‌های منبع باز استخراج بیت کوین و کیف پول‌های سخت افزاری است

بر اساس گزارش‌ها، شرکت بلاک (Block)، یا اسکوئر سابق متعلق به جک دورسی، دو آگهی استخدام را در لینکدین (LinkedIn) قرار داده است که در پی آن‌ها به دنبال توسعهٔ “نسل بعدی استخراج‌کننده‌های ASIC” و ساخت کیف پول سخت افزاری برای ۱۰۰ میلیون کاربر جدید بیت کوین است.

این دو موقعیت شغلی که مربوط به دفتر مرکزی شرکت بلاک در سانفرانسیسکو هستند در 24 ساعت گذشته به این پلتفرم آگهی‌های استخدام اضافه شدند. برای شغل رهبری طراحی دیجیتال سفارشی، فرد منتخب به “اعتبار سنجی سیلیکونی ASIC و نمونه اولیه آن” کمک خواهد کرد که نشان‌دهندهٔ قصد شرکت بلاک به منظور تولید ASICهای هدفمند برای استخراج بیت کوین است. در توضیحات شغل دوم نیز آمده است که موضوع اصلی این شغل ساخت کیف پولی با هدف “ارائه ذخیرهٔ آسان و قابل اعتماد دارایی‌های خود برای مخاطبان جهانی” است. این شغل نیز خبر از هدف بلاک برای توزیع کیف پول‌های سخت افزاری خود در بیش از 100 کشور جهان می‌دهد.

این خبر در پی صحبت‌های جک دورسی در سال 2021 منتشر شده است که در توییتی نوشته بود: “شرکت ما در حال بررسی ساخت یک سیستم استخراج بیت کوین بر اساس سیلیکون سفارشی‌شده و منبع باز برای افراد و مشاغل در سراسر جهان است.”

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.