سهام Coinbase باید از طریق ارزهای دیجیتال به سهام عمومی تبدیل شود.

سهام Coinbase از زمان عرضه عمومی در 14 آوریل، در حال سقوط است. اولاف کارلسون-وی معتقد است که سهام شرکت به جای عرضۀ عمومی باید از طریق ارزهای دیجیتال به سهام عمومی تبدیل شود.

اولاف کارلسون-وی می‌گوید که اگر Coinbase عمومی شود بیش از دو برابر ارزش فعلی ارزیابی می شود.

سناریوی ایده آل او برای سهام Coinbase، نشانه های ERC-20 به سبک USDC است که در DeFi معامله می‌شود. وی مدلی به سبک USDC را در ذهن داشت که از طریق آن سهام این شرکت به عنوان نشانه های ERC-20 نشان داده می شود و امکان معامله در “دنیای وحشی و شگفت انگیز” مالی غیرمتمرکز (DeFi) را فراهم می کند

اولاف کارلسون-وی، اولین کسی است که در صرافی ارز دیجیتال Coinbase استخدام شده است.

وی گفت: “من فکر می کنم اگر Coinbase علنی می‌شد، بیش از دو برابر ارزش فعلی ارزیابی می‌شد. در عوض، Coinbase در 14 آوریل با لیست مستقیم در Nasdaq به معرض دید عموم قرار گرفت.

Coinbase، به جای انتخاب عرضه اولیه (IPO)، لیست مستقیم در Nasdaq را انتخاب کرد. لیست های مستقیم نسبت به IPO، کمتر دست و پا گیر هستند زیرا به کاغذ بازی‌های کمتری احتیاج دارند و همچنین ارزان تر هستند.

Coinbase سهام جدیدی ایجاد نکرد، اما در عوض 115 میلیون سهام موجود را عرضه کرد.

در هنگام معرفی شایعه شده بود که ارزش صرافی 100 میلیارد دلار است و ارزش هر سهم 375 دلار است، اما به نظر می‌رسد این رقم از حد مجاز خارج است.

Coinbase با قیمت 381 دلار در هر سهم در Nasdaq شروع به کار کرد، سپس برای مدت کوتاهی(قبل از سقوط) به بالاترین قیمت در 424 دلار رسید.

از آن زمان به بعد ارزش سهام به طور مداوم کاهش می یابد. سهام coinbase جمعه با 263 دلار بسته شد.

منبع:decrypt

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.