سرویس جدید ریپل از معاملات بیت کوین اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند

شرکت ریپل سرویس جدیدی به نام  لیکوییدیتی هاب (Liquidity Hub) برای شرکت‌های مالی ارائه داده تا دسترسی مشتریان آن‌ها را به ارزهای دیجیتال متنوع‌‌تری فراهم کند.

این سرویس جدید مشتریان سازمانی را هدف قرار می‌دهد تا به ارزهای دیجیتال از طریق طیف وسیعی از ارائه‌دهندگان مانند صرافی‌ها، بازارسازان و پلتفرم‌های معاملاتی فرابورس (OTC) دسترسی داشته باشند. لیکویدیتی هاب در حال حاضر در مرحله پیش نمایش است و در سال 2022 راه‌اندازی خواهد شد. این قابلیت جدید، علاوه بر توکن XRP ریپل، از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک نیز پشتیبانی می‌کند. آشیش بیرلا (Asheesh Birla)، مدیر ارشد ریپل‌نت می‌گوید که این سرویس مشابه سرویس نقدشوندگی آنی (ODL) عمل می‌کند، زیرا به همان فناوری متکی است. وی درباره علت راه‌اندازی این سرویس نیز اظهار داشت: “مشتریان ما می‌خواهند به فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند که این امر همکاری گسترده ما با موسسات مالی را تقویت کرده است.”

اولین شرکتی که مجوز ساخت و عرضهٔ خود پردازهای بیت کوین را در آمریکا گرفت یعنی کوین‌می (Coinme)، اولبن شریک ریپل در راه‌اندازی نسخهٔ ایتدایی این سرویس خواهد بود.

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.