سرمایه گذاری به ارزش 1.4 میلیارد دلار برای صندوق قابل معاملهٔ بورسی اتریوم

شرکت سرمایه گذاری (Kelly) درخواستی را برای افتتاح یک صندوق قابل معاملهٔ بورسی اتریوم (ETF) با پشتوانه آتی ارائه کرده است. این صندوق برای ردیابی عملکرد دارایی‌های اساسی و نمایش دومین ارز دیجیتال بزرگ یعنی اتریوم در بازار برای سرمایه گذاران خرده فروش و سازمانی استفاده می‌شود.

طبق این برنامه، سازمان بورس و اوراق بهادار و این کمپانی‌ تایید کردند که قراردادهای آتی اتریوم و همچنین اتریوم یک طبقه، دارایی جدید هستند و در معرض خطر بالای نوسانات غیرمنتظره بازار قرار دارند که ممکن است به کاهش سریع قیمت این ارز دیجیتال دارایی منجر شود. این صندوق به همه سرمایه‌گذاران خود هشدار می‌دهد که ممکن است سرمایه‌گذاری اولیه خود را تا 90 درصد مانند اتفاقی که در سال ۲۰۱۸ رخ داده از دست بدهند. این صندوق قراردادهای آتی را به روش مشابه صندوق بیت کوین و بر اساس همان اصول کار می کند. این صندوق از معاملات آتی اتریوم استفاده خواهد کرد که در بورس‌ کالاهایی که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ثبت شده اند، معامله می شود. هر قرارداد آتی که توسط این صندوق پیگیری می‌شود به صورت نقدی تسویه می‌شوند، به این معنی که پس از انقضای آن قرارداد، دارندگان ارزش نقدی دارایی خود را دریافت می‌کنند.

با اینکه هنوز مشخص نیست که بورس اوراق بهادار آمریکا با این صندوق و قراردادهای آتی آن موافقت کند، لذا ممکن است اتریوم مانند نسخه قبلی خود حجم ورودی زیادی دریافت کند که پس از لیست شدن در فروشگاه ها، بیش از 1 میلیارد دلار در روز اول به بازار ارزهای دیجیتال به ارمغان خواهد آورد.

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.