سامسونگ قابلیت پشتیبانی از NFTها را به تلویزیون هوشمند جدید خود اضافه کرده است

غول سخت افزاری و دستگاه‌های الکترونیکی کره جنوبی یعنی سامسونگ با ورود به فضای NFT، مشاهده و خرید این توکن‌های غیر مثلی را برای کاربران خود آسان کرده است.

کالین وو، روزنامه‌نگار و تحلیلگر چینی ارزهای دیجیتال در صفحه توییتر خود پیوندی به مقالهٔ وب‌سایت ان‌گجت (Engadget) به اشتراک گذاشته است. بر اساس این گزارش، سامسونگ در حال راه اندازی یک “پلتفرم تجمیع NFTهای” جدید است که در تلویزیون‌های هوشمند آن عرضه خواهد شد. بر اساس این مقاله، کاربران قادر خواهند بود تا در تلویزیون‌های هوشمند مدل میکرو‌ال‌ای‌دی‌ (MicroLed)، نئو کیولد (Neo QLED) و دِفریم (The Frame) به پلتفرم جدید مذکور دسترسی داشته باشند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا NFTهای مربوط به چندین بازار مختلف را به همراه جزئیاتی مانند نام سازنده را مشاهده و خریداری کنند. همچنین دارندگان NFT نیز می‌توانند از طریق پلتفرم جدید سامسونگ آثار هنری دیجیتال خود را به نمایش بگذارند. به لطف فناوری « »، تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند تنظیمات را برای نمایش تصویر در تلویزیون‌ها تنظیم کنند.

قابل ذکر است، قابلیت کالیبره ویژه‌ای که روی این پلتفرم با نام “کالیبراسیون هوشمند” قرار گرفته، باعث می‌شود تنظیمات تلویزیون به‌طور خودکار به تنظیمات مدنظر سازنده اثر تغییر پیدا کند و نزدیک‌ترین خروجی به خود اثر نمایش داده شود.

 

منبع   u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.