رشد حجم معاملات بازار اوپن سی همزمان با افزایش علاقه به توکن‌های بورد ایپ

حجم معاملات توکن‌های غیر مثلی (NFT) در بازار اوپن سی (OpenSea) از ابتدای ماه ژانویه در بحبوحهٔ شور و اشتیاق نسبت به مجموعهٔ بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) و موتانت ایپ یات کلاب (Mutant Ape Yacht Club) متعلق به شرکت یوگا لبز (Yuga Labs) افزایش یافته است.

در همین راستا و بر اساس داده‌های دون آنالیتیکس (Dune Analytics)، این بازار از ابتدای سال 2022 تاکنون (تنها ۴ روز) بیش از 700 میلیون دلار حجم معاملات داشته است که 3 ژانویه بزرگترین روز سال با 255.8 میلیون دلار ارزش معاملات طی 24 ساعت بوده است. این در حالی است که رکورد حجم معاملات روزانهٔ اوپن سی در 29 آگوست 2021 به میزان 322 میلیون دلار بوده است. همچنین بالاترین حجم معاملات ماهانهٔ‌این بازار مجدداً متعلق به ماه آگوست با 3.42 میلیارد دلار بوده است. علاوه بر این، داده‌های کریپتو اسلم (CryptoSlam) نشان می‌دهد که MAYC در حال حاضر برترین پروژهٔ NFT از نظر حجم هفت روزه در بازارهای ثانویه با ۹۳.۲ میلیون دلار حجم معامله است و NFT‌های BAYC با ۸۸.۴ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارند.

به نظر می‌رسد با حجم معامله‌ای که این بازار تنها طی 4 روز به ثبت رسانده، احتمالاً رکورد فروش ماهانهٔ آن تا پایان ژانویه شکسته خواهد شد.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.