راه اندازی تدریجی توكن حاکمیتي برای کاربران قدیمی توسط پروتکل Hegic

پروتکل مالی غیرمتمرکز Hegic از راه اندازی تدريجي توكن حاكميتي كه برای پاداش دادن به کاربران قدیمی خود طراحی شده است، خبر داد.

براساس اعلامیه 19 آوریل، Hegic قصد دارد با توكن جدید حاکمیتي gHEGIC، كه از طريق اير دراپ هاي عمومي و كمپين هاي ييلد فارمينگ به وسیله ای محبوب برای توزیع حاكميت در بخش DeFi تبديل شده اند، به وفادارترین کاربران خود پاداش دهد.

کاربرانی که از gHEGIC استفاده می کنند می توانند در نظر سنجي هاي مربوط به بهبود Hegic در آینده رای دهند.

Hegic یک پروتکل مشتقات غیر متمرکز بر روی بلاكچين است که به کاربران امکان می دهد خريدهاي آتي انجام دهند و از تجارت اختيار معامله براي سهام بازي در مورد Ethereum و Bitcoin Wrapped (wBTC) استفاده كنند. کاربران می توانند نقدینگی پروتکل را با فروش اختيار معامله ها به خریداران، و بدست آوردن سهمی از حق وثيقه پرداختی به استخرها، تأمین کنند.

“با راه اندازی تدريجي توكن حاكميت Hegic، فعالترین و قديمي ترين کاربران Hegic در پروتکل از نظر تأثیر بر آینده آن نقش خواهند داشت.”

کاربرانی که معیارهای خاصی را دارند می توانند در حاکمیت Hegic مشارکت کنند، از جمله بازرگانانی که چهار قرارداد اختيار معامله یا بیشتر را از زمان راه اندازی Hegic v888 خریداری کرده اند و نيز تامين كنندگان نقدینگی که حداقل 1 ETH یا 0.05 wBTC را برای بیش از 100 روز بدون برداشت، به استخر نقدينگي ارائه داده اند.

علاوه بر این، در عرضه اوليه منحنی پیوندHegic  ياICBO ، شركت کنندگانی که از زمان راه اندازی اين پروژه انگيزشي در سپتامبر 2020 حتی یک توکن HEGIC نفروخته اند، همانند فعال ترين اعضاي پروژه در اپليكيشن Discord توكن هاي حاکمیتی را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر واجد شرایط بودن برای دریافت توكن های حاكميتي آتي پروتکل، بازرگانان و شرکت های تجاری حقوقی که واجد شرایط حاكميت هستند، در ازای ارائه بازخورد در مورد پلت فرم، فرصت دریافت HEGIC به ارزش 500 دلار را خواهند داشت.

در حال حاضر قرار است ضرب و توزیع توكن حاكميتي از اول ماه مه آغاز شود.

نسخه ثانویه این پروتکل با نام Hegic v888 در اکتبر سال 2020 راه اندازی شد و از آن زمان توجه زيادي جلب کرده است.

در سه ماهه اول سال 2021، شاهد این بوده ایم که 1368 معامله گر خصوصی كه 3200 اختيار معامله اتريوم و 1500 اختيار معامله رپد بيت كوين را با ارزش كلي 291 میلیون دلار خريداري كرده اند. ارزش کل محبوس در پایان سه ماهه اول 59 میلیون دلار بود، اگرچه طبق گفته DeFi Llama  از آن زمان به 57 میلیون دلار رسیده است.

به گفته Coingecko، در زمان نوشتن این خبر، توکن های HEGIC طی 24 ساعت گذشته 3.2٪ افزايش قيمت داشته و با قیمت 0.175 دلار معامله مي شوند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.