دونالد ترامپ: ایالات متحده نباید به «مقام دوم» در صنعت کریپتو بسنده کند

به‌گفته دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق و نامزد فعلی انتخابات ایالات متحده، آمریکا نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت کریپتو بسنده کند.

ترامپ روز گذشته در پستی در Truth Social، یک پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG)، اعلام کرد: «کشور ما باید در این زمینه پیشتاز باشد، جایگاه دومی وجود ندارد.» او قبل از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور کنونی، را که در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2024 در برابر او قرار دارد، هدف قرار دهد، ادعا کرد:«من نسبت به شرکت‌های ارز دیجیتال و همه چیزهای مرتبط با این صنعت نوظهور بسیار مثبت و روشن‌نگر هستم.»

وی پیش از سخنرانی خود در کنوانسیون ملی لیبرتارین در واشنگتن دی.سی گفت: «کشور ما باید در این حوزه پیشرو باشد، جایگاه دوم وجود ندارد.» سپس ترامپ رقیب خود را هدف قرار داد: «جو بایدن فاسد، بدترین رئیس جمهور در تاریخ کشور ما، می‌خواهد [صنعت کریپتو] مرگ آهسته و دردناکی داشته باشند. با وجود من هرگز چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.»

نگرش مثبت اخیر ترامپ نسبت به کریپتو انتظارات را در میان طرفداران ارزهای دیجیتال از پیروزی او افزایش داده‌است. طبق داده‌های پالی مارکت، یک پلتفرم پیش‌بینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال مستقر در نیویورک، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۵۶ درصد است. در حالی که جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، ۳۸ درصد شانس دارد.

این صحبت‌ها در حالی بیان شده‌است که به‌تازگی کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ خبر از پذیرش کمک‌ها مالی در قالب ارزهای دیجیتال داده‌است. در 21 می، این کمپین انتخاباتی اعلام کرد که از طریق پلتفرم کوین‌بیس کامرس، کمک مالی با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.