دوربین تله‌فوتو سامسونگ گلکسی 21S به حالت پرومود مجهز شد

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ الترا (Samsung Galaxy S21 Ultra) را می‌توان به علاقه مندان به دوربین، عکاسی و همچنین کاربران معمولی معرفی‌ کرد، زیرا دوربینی بسیار حرفه‌‌ای دارد که حتی از جدیدترین آیفون‌‌ها نیز پیشی می‌‌گیرد.

 با این حال، برنامهٔ دوربین این گوشی فقط از حالت پرو (Pro) برای دوربین‌‌های اصلی و فوق عریض پشتیبانی می‌‌کند. اما این موضوع برای کسانی که آرزوی لنز تله‌‌فوتو راداشتند یک مشکل می‌‌باشد و این مشکل با ارائه برنامه‌ای به‌نام اکسپرت‌‌را (Expert Raw) برطرف شده است. این برنامهٔ دوربین جدید، اساساً به همهٔ دوربین‌‌های پشتی Galaxy S21 Ultra اجازه می‌‌دهد تا طعم عکاسی Pro Mode را بچشند. با استفاده از این دوربین و با کمک ویژگی‌‌های کنترل‌ نوردهی، فوکوس، ISO، سرعت شاتر و تعادل رنگ سفید کنترل بسیار بیشتری بر روی سخت‌‌افزار دوربین خود خواهید داشت. کنتراست، هایلایت‌ها، سایه‌ها، اشباع و رنگ نیز قابل تنظیم هستند. شما حتی یک هیستوگرام دریافت می‌کنید تا بررسی کنید که آیا نواحی درون یک فریم به درستی در معرض دید قرار گرفته‌اند یا خیر. اکسپرت‌‌را همچنین از HDR پشتیبانی می‌‌کند. شما حتی می‌‌توانید مستقیماً فایل‌‌های DNG RAW را در Adobe Lightroom از طریق یک دکمه اختصاصی روی صفحه نمایشگر تصویر باز کنید.

شرکت سامسونگ ادعا می‌‌کند که اکسپرت‌‌را در حال حاضر یک محصول ویژه در این مدل گلکسی می‌‌‌باشد و همچنین به محدود One UI 4.0 مبتنی بر Android 12 شده است. بهتر است بدانید اکسپرت‌‌‌‌را برای مدل‌‌‌‌های دیگر سامسونگ از جمله Galaxy S21+ و Galaxy Tab S5e نیز منتشر خواهد شد. این برنامه، در حال حاضر در مرحله بتا است اما نسخهٔ اصلی آن قرار است به زودی راه اندازی شود.

منبع:  www.gizmochina.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.