جستجوی عبارت “فروش اتریوم” در عرض 24 ساعت گذشته 1000 درصد افزایش یافته است

کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر با افتی سراسری روبه رو شده است و اتریوم در میان متأثرترین آن‌ها از این اوضاع قرار دارد. ارز دیجیتال دوم بازار در بازهٔ زمانی 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد کاهش قیمت داشته و طی یک هفته 16 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در زمان انتشار این خبر افت اخیر در واقع قیمت را به پایین‌ترین سطح در حدود 3130 دلار رسانده است.

با این حال، جالب‌تر از آن افزایش آشکار علاقه مردم به جستجوی اطلاعات در مورد اتریوم در موتورهای جستجو است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت پی‌بک ال‌تی‌دی (Payback ltd) منتشر کرده است، جستجوهای گوگل برای “فروش اتریوم” در 24 ساعت گذشته تقریباً 10 برابر شده است. افزایش این جستجوها شاید به این دلیل باشد که صنعت کریپتو از مقررات جدید بر ارزهای دیجیتال در چین و هند نگران است؛ همچنین موضع‌گیری اخیر شرکت‌های تسلا و موزیلا علیه ارزهای دیجیتال نیز به موجی منفی در کل بازار تبدیل شده است.

با این وجود، جستجوهای گوگل نشان‌دهندهٔ افزایش بیش از 2000 درصدی عبارت “چرا اتریوم سقوط کرده است؟” می‌باشد. این به وضوح نشان‌دهندهٔ این واقعیت است که هنوز تعداد زیادی از هولدرهای اتریوم وجود دارند که هنوز به دنبال رها کردن موقعیت خود نیستند. خالی از لطف نیست که بدانید در همین بازهٔ زمانی میزان جستجوهای “فروش بیت کوین” نیز تا 400 درصد افزایش یافته است.

 

منبع  zycrypto.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.