ثبت اوج قیمتی جدید برای مانا و سند؛ توکن‌های متاورس همچنان می تازند

همزمان با ادامه هیجان مربوط به پروژه‌های متاورس و تغییر نام شرکت فیسبوک به متا، توکن‌های متاورس مبتنی بر اتریوم رشد قابل توجهی را در طول یک ماه گذشته تجربه کرده‌اند.

در صدر این پروژه‌ها، توکن‌ بازی‌‌های دسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND) قرار دارند، که پس از عملکرد فوق‌العاده خود، هر کدام روز گذشته اوج قیمتی جدیدی ثبت کردند و هنوز هم روندشان صعودی است. بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین‌گکو (CoinGecko)، توکن‌ مانا با رشد 563 درصدی در یک ماه اخیر، در حال حاضر توانسته اوج قیمتی ۵.44 دلار را ثبت کند و توکن سند نیز با رشد 892 درصدی در یک ماه گذشته، به اوج قیمتی 8.28 دلار رسیده است. هر دوی این پروژه‌ها در واقع بازی‌های دنیای مجازی مبتنی بر اتریوم هستند که در آن بازیکنان می‌توانند بخش‌هایی از زمین‌های مجازی را در یک دنیای آنلاین نامحدود و همگانی خریداری کرده و به میل خود درستش کنند. همچنین کاربران با انجام بازی و یا خرید و فروش‌های خود می‌توانند به کسب درآمد واقعی در این فضا برسند.

متاورس به نسل آینده اینترنت اطلاق می‌شود که در آن کاربران با استفاده از آواتارهای خود در فضاهای سه بعدی عمومی تعامل خواهند داشت.

 

منبع decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.