توور دمیستر: نابودی اتریوم نزدیک است

توور دمیستر (Tuur Demeester)، سرمایه‌گذار کهنه کار بیت ‌کوین و منتقد بزرگ اتریوم، اخیراً در توییت خود یک ضربه دیگر به این ارز دیجیتال زده است و شباهت‌هایی را بین دومین بلاکچین بزرگ بازار و داستان اسف بار استارت‌آپ ترانوس (Theranos) ترسیم کرده است.

این طرفدار پروپاقرص بیت کوین در توییت خود اینطور نوشته است: “طرح کلاهبردارانهٔ ترانوس چهارده سال طول کشید. تا الان فقط شش سال از ره‌اندازی اتریوم می‌گذرد. غیر متمرکز نیست. مقیاس پذیر نیست. قراردادهای هوشمند آسیب پذیر دارد. آخر بازی نزدیک است. منتظر مرگ اتریوم با هزاران هارد فورک باشید.” این مقایسه در بحبوحهٔ محاکمه الیزابت هولمز، بنیانگذاراستارت آپ بیوتکنولوژی ترانوس انجام شده است. این کارآفرین 37 ساله که زمانی توسط مطبوعات به عنوان استیو جابز مونث معرفی می‌شد، پس از افشای اینکه فناوری آزمایش خون شرکتش که ادعا می‌کرد صدها تست آزمایشگاهی را تنها با یک قطره خون انجام می‌دهد، دروغ و فریبی بیش نیست، اکنون با 20 سال زندان مواجه است. به عقیدهٔ دیمیستر “سفسطه” و “هیجان های تبلیغاتی بازاریابی” تنها عوامل موفقیت اتریوم هستند.

با این وجود و علیرغم داشتن تعداد زیادی منتقد، اتریوم توانسته است عملکرد قابل توجه‌تری نسبت به بیت کوین در سال 2021 داشته باشد و در اوایل سال جاری در خط مقدم عرضهٔ توکن‌های غیر مثلی ظاهر شد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.