بهای بیبی دوج‌کوین درطی یک هفته بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است

میم توکن معروف بیبی دوج‌کوین (BABYDOGE) طی ۲ هفته گذشته به شدت مورد توجه جامعه ارز دیجیتال قرار گرفته است. این توکن در ۳۰ روز گذشته بیش از ۹۳۱ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. روز دوشنبه، آمار نشان می‌دهد که بیبی دوج‌کوین طی هفت روز گذشته 42٪ و در 24 ساعت گذشته بیش از 2٪ کاهش یافته است.

طی دو هفته گذشته ، انجمن ارزهای دیجیتال بر روی یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم به نام بیبی دوج (BABYDOGE) متمرکز شده است. در ابتدا توییت ایلان ماسک در روز یکم جولای توجهات را به سوی این توکن جلب کرد و حتی ارزش بازار آن را تا حدود ۲ میلیارد دلار افزایش داد.

با این حال، از آن زمان تاکنون بیبی دوج، به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در حال حاضر به قیمت 0.000000002993 دلار در هر واحد معامله می‌شود. روز دوشنبه، ارزش بازار بیبی دوج، پس از افت از 1.925 میلیارد دلار در هفته گذشته، 1.2 میلیارد دلار است. در حالی که توکن بیبی دوج ارزش بی نظیری از خود به جای گذاشته است.

این افت شدید در حالی رخ می‌دهد که در همین هفته برای نخستین بار تبلیغ بیبی دوج‌کوین وارد رالی ناسکار شد و خبرهایی درباره پرداخت کمک به پناهگاه‌های حیات وحش از طریق این توکن نیز منتشر شد.

این تیم همچنین سعی کرده است از طریق طرح‌های بازاریابی و اهداف خیرخواهانه به رسمیت شناخته شود. به عنوان مثال، انجمن بیبی دوج برای کمک به نجات سگها بیش از 100 هزار دلار به پناهگاه حیوانات Metro Atlanta کمک کرده است.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.