ال‌جی با کمک هوش مصنوعی ماسک‌های الکترونیکی تولید می‌کند

غول تجهیزات الکترونیکی، ال‌جی، ماسک تازه‌ای را در مرحله توسعه دارد که با فن‌های کوچک هوای تازه را به زیر ماسک هدایت می‌کنند. این ویژگی برای کادر درمان که باید در طول روز همیشه ماسک به صورت داشته باشند کاربردی خواهد بود.

شرکت ال‌جی ماسک جدید خود را هنوز به شکل عمومی و انبوه تولید نکرده و فقط آن را به کادر درمان یکی از بیمارستان‌های دانشگاه شهر سئول اهداکرده است. ال‌جی در این مورد می‌گوید که برای اولین بار است که محصولی را قبل از عرضه کلی و رسمی اهدا می‌کند.

ال‌جی از فناوری به کار رفته در دستگاه‌های تصفیه هوای این شرکت به نام PuriCare در ماسک برقی خود بهره برده است.فن‌های این ماسک به کمک سنسورهای فشار هوا فعال شده و با هر دم هوای تازه را به زیر ماسک هدایت کرده و با بازدم متوقف می‌شوند. فیلترهای هر دو سمت نیز درطول زمان تعویض خواهند شد.

ماسک مورد نظر از دو فیلتر H13 HEPA قابل تعویض ساخته شده است که امکان تنفس هوای تازه برای کاربر را فراهم می‌کنند. زیر فیلترها فن کوچکی قرار گرفته که میزان هوای ورودی را کنترل می‌کند. هوش مصنوعی فن‌ها با هر بار دمِ کاربر، دور موتور آن‌ها را افزایش می‌دهد تا هوای بیشتری وارد شده و از مشکلات تنفسی جلوگیری شود.

ال‌جی در ادامه می افزاید که پس از شارژ کردن کامل این ماسک می‌توان تا ۸ ساعت از آن استفاده کرد. به گفته این شرکت فیلترهای HEPA این ماسک از وارد شدن ۹۹.۹۵ درصد از نانوذرات ممانعت به عمل می‌آورند و طول عمر آن‌ها در صورت استفاده روزانه ۶ساعت، حداکثر یک ماه خواهد بود.

منبع: techradar

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.