العریان می‌گوید دولت‌ها باید از طرد کردن ارزهای دیجیتال دست بردارند

محمد عبدالله العریان بیزینس‌من مصری-آمریکایی و مشاور ارشد اقتصادی آلیانتس، ابرشرکت والد پیمکو که سابقاً مدیرعامل اجرایی آن بوده و همچنین رئیس کالج کویینز دانشگاه کمبریج در مقاله‌ای برای فایننشال تایمز عنوان کرد: زمان آن رسیده که دولت‌های غربی از بی‌توجهی به انقلاب ارزهای دیجیتال دست بکشند و این حوزه تحول‌آفرین را غیرقانونی و سوداگرانه قلمداد نکنند.

وی در ادامه توضیح داد که دولت‌ها باید از نوآوری‌های ارزهای دیجیتال استقبال و شرایط را برای استفاده بهینه از آنها در امور مالی و اقتصادی و در سطح جامعه فراهم کنند.

العریان در مصاحبه با یاهو فایننس در مورد این موضوع توضیح بیشتری داد. او گفت: “هم دنیای کریپتو و هم دولت‌ها باید گرد هم بیایند و با یک زبان مشترک صحبت کنند.” “ما در انقلاب ارزهای دیجیتال شاهد نوآوری‌های واقعاً مهمی در زمینه سیستم پرداخت‌ها هستیم؛ و باید آن را جدی بگیریم.”

این مشاور همچنین گفت که طرفداران ارزهای دیجیتال باید تعامل خود را در زمینه مسائل نظارتی و مصرف انرژی تقویت کنند.

از آنجا که بسیاری از دولت‌ها، از جمله ایالات متحده، در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال تردید دارند، وی توضیح داد که در صورت عدم همکاری دولت‌ها و جهان کریپتو، دو خطر وجود خواهد داشت:

“خطر داخلی این است که دولت شاهد پذیرش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال توسط بخش خصوصی خواهد بود، بنابراین چیزی نیست که ناپدید شود. دومین مسئله مهم نیز این است که کشور چین در این حوزه منتظر نخواهد ماند و اکنون نیز به دنبال ارز دیجیتال ملی خود است.”

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.