از کیف پول پلتفرم اسنداکس ۸۰ میلیون دلار دزدیده شد

در پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال به نام اسنداکس (AscendEX)، هکرها با دسترسی و انجام تراکنش توکن‌های میزبان بر روی بلاکچین اتریوم، بلاکچین هوشمند بایننس و پالیگان 77.7 میلیون دلار را ربودند.

بلافاصله پس از این سرقت، اسنداکس به کاربان خود دربارهٔ این سرقت هشدار داد و گفت هکرها قادر به دسترسی به کیف پول سرد نیستند. به گفتهٔ تیم امنیتی پک‌شیلد (PeckShield)، به ارزش حدودی 60میلیون دلار از بلاکچین اتریوم انتقال داده شده ‌است. همچنین از بلاکچین بایننس و پالیگان نیز به ترتیب حدود 9.2 میلیون دلار و 8.45 میلیون دلار ربوده شده است. برخی از توکن‌های معروف دزدیده شده در این حمله هکری، تتر، یو‌اس‌دی کوین (USD Coin) و شیبا اینو بودند. این تیم معاملاتی هنوز ارزش دقیق ربوده شده را گزارش نداده‌است. به گزارش سایت خبری کوین تلگراف، هکرها پس از سرقت و انتقال توکن‌ها به حساب‌های مختلف، هیچ ردی از خود به جای نگذاشته‌اند.

در حالی که تحقیقات در حال انجام بود، شلدون شیا (Sheldon Xia) مدیر عامل بیت‌مارت (BitMart)، در حساب رسمی توییتر اعلام کرد که تا زمان بررسی امنیت شبکه و بلاکچین های مربوطه، عملیات برداشت سپرده‌گذاری و تراکنش‌ها به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.