اتریوم برای اولین بار به یک بانک سنتی در اروپا راه پیدا کرد

یکی از بزرگترین بانک‌های اروپا اعلام کرده است که با افزودن اتریوم به سبد دارایی‌های خود، خدمات معاملات ارزهای دیجیتال این بانک را گسترش می‌دهد.

بانک BBVA در سوئیس یکی از اولین بانک‌هایی در اروپا است که اتریوم را پذیرفته است. بنابراین به موجب این خبر، مشتریان دارای حساب “New Gen” در این بانک می‌توانند با افزودن و فروش بیت کوین و اتریوم، پورتفوی خود را مدیریت کنند. این بدان معناست که کاربرانی که از برنامه تلفن همراه بانک BBVA استفاده می‌کنند، می‌توانند با تلفن‌های همراه تراکنش‌های موردنظر خود را با ارزهای دیجیتال و یا ارزهای سنتی انجام دهند. همچنین همه ارزهای دیجیتال قابل تبدیل به یورو، دلار یا هر ارز فیات دیگری هستند. به گفتهٔ مدیرعامل این بانک، تصمیم برای افزودن اتریوم به بخشی از سبد دارایی‌های بانک به دلیل افزایش علاقه به این ارز دیجیتال در میان اکثر سرمایه‌گذاران بوده است.

علاوه بر این، خدمات سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال این بانک نیز با استقبال گرمی در میان مشتریان روبرو شده است، مشتریانی که مایلند شخصاً پرتفوی خود را مدیریت کنند و دارایی‌های فعلی خود را با ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر متنوع کنند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.