یک پروژه جدید می‌خواهد ماینرهای جهان را به سمت روسیه سوق دهد

طرفداران ارزهای دیجیتال در روسیه در حال حاضر با کنسرسیوم بزرگ‌ترین شرکت‌های ماینینگ در چین درحال همکاری است.

یک انجمن مهم ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین در روسیه علی‌رغم سرکوب ماینرها توسط دولت چین، می‌خواهد پروژۀ عملیات استخراج جهانی را وارد کشورش کند.

انجمن اقتصاد کریپتو، هوش مصنوعی و بلاک چین روسیه از برنامه خود برای انتقال منابع پردازشی جهان برای استخراج ارزهای دیجیتال به این کشور خبر داده است.

این انجمن برای پیشبرد ابتکار خود و پیاده‌سازی آن، به طور نزدیک با مقامات و شرکت‌های دولتی روسیه همکاری می‌کند و برای تحقق اهداف خود همچنین با برخی از شرکای خارجی از جمله کنسرسیوم بزرگ‌ترین شرکت‌های ماینینگ در چین درحال همکاری است. شرکت‌های کنسرسیوم “بیش از 25٪ از هش ریت جهانی ارزهای دیجیتال اصلی را کنترل می کنند.”

یکی از این گروه‌ها بر روی پروژه “استخراج محیط زیست” برای ساخت مزارع استخراج با استفاده از منابع تجدید پذیر برق متمرکز شده است. علاوه بر انرژی هسته‌ای روسیه، این گروه به دنبال ایجاد عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بر اساس منابع انرژی سبز مانند نیروگاه‌های بادی است.

روسیه چهارمین کشور بزرگ از نظر تولید برق است که پس از چین، ایالات متحده و هند بیش از 1100 تراوات ساعت انرژی در سال تولید می کند. بیش از 2021 روسیه بیش از 1100 مگاوات نیروگاه جدید با استفاده از نیروگاه‌های بادی در مناطقی مانند منطقه روستوف، جمهوری کالمیکیا، آدیگه و استان استاروپول ایجاد کرده است.

روسیه تنها کشوری نیست که به ماینرهای چینی انرژی خود را ارائه می‌دهد بلکه شهردار میامی، فرانسیس سوارز، در ماه ژوئن به طور علنی از شرکت‌های استخراج چینی دعوت کرد تا مراکز داده را در این شهر ایجاد کنند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.