یک شرکت چینی قرارداد استخراج بیت کوین سبز را با شرکت روسی BitRiver امضا می‌کند

یک شرکت اینترنتی چینی به نام The9 که در بورس نزدک نیز لیست شده است، با امضای قرارداد با یک اپراتور بزرگ مرکز دادهٔ روسی، قصد دارد برنامه های استخراج ارز دیجیتال خود را گسترش دهد.

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که با شرکت ارائه دهنده خدمات ماینینگ بیت کوین روسی بیت‌ریور (BitRiver) قرارداد استخراج ارز دیجیتال امضا کرده است.

در توافق میان طرفین آمده است که بیت‌ریور ۱۵ مگاوات از ظرفیت الکتریکی خود را به مدت ۲ سال در اختیار دستگاه‌های استخراج بیت کوین شریک چینی قرار می‌دهد. در این قرارداد به هر دو طرف اجازه داده شده تا یک سال دیگر نیز همکاری خود را تمدید کنند.

سخنگوی بیت‌ریور در این باره گفته است که به عنوان بخشی از توافق، The9 گروهی از دستگاه‌های ماینینگ بیت‌کوین خود را در مرکز داده بیت‌ریور واقع در استان بوریاتیای روسیه مستقر می‌کند.

اکنون انتظار می رود The9 تعداد و نوع دقیق دستگاه‌های ماینینگ را که قصد دارند به مرکز داده بیت‌ریور ارسال کنند، تعیین کند. ظرفیت این نیروگاه در کل 100 مگاوات است و توانایی میزبانی بیش از 33000 دستگاه ماینینگ را دارد.

گفتنی است که شرکت بیت‌ریور که بزرگترین ارائه دهنده خدمات استخراج ارز دیجیتال در روسیه محسوب می‌شود از منابع انرژی تجدیدپذیر برای استخراج ارزهای دیجیتال، به طور انحصاری با استفاده از انرژی مازاد برق آبی برای کار در مراکز داده خود در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) فراهم می‌کند که توسط گواهینامه‌های بنیاد استاندارد گواهی انرژی تجدید پذیر بین المللی تأیید شده است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.