یک دانشگاه رومانیایی قصد دارد وجوه رمزنگاری را برای پرداخت هزینه پذیرش دانشگاه قبول کند

 یک دانشگاه دولتی در شهر سیبیو در ترانسیلوانیا در رومانی گفته است که این امکان را به دانشجویان می دهد تا هزینه های پذیرش خود را به صورت ارز رمزنگاری پرداخت کنند.

طبق اطلاعیه روز چهارشنبه دانشگاه لوسیان بلاگا از سیبیو یا LBUS، این موسسه از ماه ژوئیه قصد دارد روش های پرداخت رمز ارز را برای بیش از 11000 دانشجو خود اجرا کند.

گفته می شود دانشجویان با استفاده از Elrond (EGLD) می توانند هزینه های پذیرش (شهریه تقریباً 1000 دلار در سال برای دانشجویان است) پرداخت کنند، دانشگاه سپس آن را به لئوی رومانیایی تبدیل می کند.

سورین رادو، رئیس دانشگاه گفت:”دانشگاه ما حامی جامعه و مشاغل محلی بوده و خواهد بود و تصمیم برای توسعه این مشارکت با الروند بخشی از این استراتژی است.”

الروند با شروع به عنوان عرضه اولیه دیجیتال از Binance Launchpad در سال 2019، دارای دفاتر مختلفی در شهر ترانسیلوانیا با بیش از 400000 نفر جمعیت است و تیم آن شامل بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه محلی می باشد. این پروژه اعلام کرد که قصد دارد در آینده همکاری های دیگری با LBUS از جمله تحقیقات انجام دهد.

طبق قانونی که در ماه ژوئیه اجرا شد، کارگزاران صرافی که خرید رمزنگاری با ارز فیات و بالعکس را کنترل می کنند، اگر در رومانی کار می کنند، اکنون باید مجاز باشند. بسیاری از کاربران رمزنگاری که با دارایی های دیجیتالی در کشور سروکار دارند، لازم است از صرافی هایی استفاده کنند که با قوانین “شناخت مشتری” و مقررات ضد پولشویی داخلی و خارجی مطابقت داشته باشند.

الروند اخیراً تغییرات چشمگیری از جمله تعویض شبکه اصلی خود در سال گذشته همزمان با تبدیل توکن  ERDبه EGLD را شاهد بوده است. در زمان انتشار این خبر، قیمتEGLD  231 دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 13 درصد افزایش یافته است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.