یک تحلیلگر می گوید SEC احتمالاً ETF بیتکوین را طی 1 الی 2 سال آتی تصویب می کند

به گفته یک تحلیلگر درCFRA Research ، به نامVanEck ، Fidelity Investments و Valkyrie Digital Assets ممکن است حداکثر تا دو سال آینده شاهد تأیید وجوه قابل معامله در بیت کوین یا ETF های خود توسط نهادهای نظارتی ایالات متحده نباشند.

در مصاحبه ای با ETF Edge Monday CNBC’s، تاد روزنبلوث، رئیس ETF و تحقیقات صندوق سرمایه گذاری مشترک در CFRA ، به میزبانی باب پیسانی گفت که او معتقد است کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا SEC ، جدول زمانی را برای در نظر گرفتن اولین ETF بیت کوین توسط شرکت مدیریت سرمایه گذاری VanEck در ژانویه را تمدید می کند. SEC رسماً دریافت برنامه Bitcoin ETF را در تاریخ 15 مارس تأیید کرد و به نهاد نظارتی تا 29 آوریل فرصت داد تا در این باره یا تصمیم بگیرد یا مهلت را تمدید کند.

روزنبلوث گفت: “ما تعدادی از شرکت ها را داریم که یا مراحل تشکیل پرونده را طی کرده اند یا قبلاً پرونده خود را ارائه داده اند اما منتظر وضوح بیشتری هستند.” “ما فکر می کنیم SEC کمتر به دنبال برنده و این که چه کسی اول است باشد و من فکر می کنم ما بیشتر شاهد این هستیم که – اگر آنها ETF را تأیید کنند – چندین ETF مربوط به بیت کوین را تأیید کنند.”

وی افزود:

“ما تعدادی از شرکت ها را وارد کرده ایم. ما فکر می کنیم که احتمالاً در یکی دو سال آینده شاهد یک مورد خواهیم بود ، اما زمان مشخصی برای پاسخ مثبت نداریم. “

VanEck و Valkyrie هر دو برای تشکیل ETF بیت کوین در ژانویه و پس از آن Fidelity در ماه مارس در SEC ثبت نام کردند. سازمان تنظیم مقررات هیچ نشانه ای در مورد تصمیم خود ارائه نکرده است، اما با توجه به محدودیت ظاهری آن در تأیید قبلی رمزنگاری ETF، بسیاری از کارشناسان انتظار ندارند به زودی در این باره تصمیم گیری شود.

ممکن است ایالات متحده هنوز یک ETF رمزنگاری را تأیید نکرده باشد، اما شرکت های کانادایی در آمریکای شمالی در این زمینه پیشگام هستند. Purpose Investments مستقر در تورنتو یک بیت کوین ETF را در ماه فوریه راه اندازی کرد و گزارش شده است که Ninepoint Partners قصد دارد عرضه اولیه سپرده بیت کوین خود را به صندوق قابل معامله در بورس نیز تغییر دهد. مدیر صندوق سرمایه گذاری 3iQ و Evolve Funds Group اعلام کردند که برای شروع تجارت رمزنگاری ETF ها، یک دفترچه راهنما را با کمک قانونگذاران کانادایی ثبت کرده اند.

روزنبلوث پس از ثبت پرونده Fidelity در ماه گذشته ، گفت: “سوال این است که SEC، چه زمانی بیت کوین ETF را تأیید می کند” نه اینکه آیا تایید می کند یا خیر. به نظر می رسید که او در روز دوشنبه اظهار داشت که تصویب حتی یک مورد در ایالات متحده می تواند به طور بالقوه دروازه ها را برای شرکت هایی که به دنبال ایجاد ETF های رمزنگاری هستند باز کند.

پیسانی گفت: “اگر آنها یکی را تأیید كنند، همه آنها را تأیید خواهند كرد.”

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427