یک استارت‌آپ استرالیایی می‌خواهد با همکاری شرکت ویزا کارت اعتباری بیت‌کوین صادر کند

 

کارت‌های اعتباری کریپتو همچنان در حال جلب توجه هستند.

شرکت ویزا، با تأیید صدور کارت اعتباری جدید بیت‌کوین (BTC) در استرالیا، به تعهد خود در زمینه پذیرش ارز دیجیتال پیش می‌رود.

استارت‌آپ استرالیایی کریپتو اسپند (CryptoSpend) روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت ویزا (Visa) در حال تأیید اجازه صدور کارت‌های اعتباری بیت‌کوین برای این استارتاپ است.

بنیان‌گذاران کریپتو اسپند در مصاحبه با استرالیا فایننشال ریویو گفته‌اند که این کارت‌ها توسط شرکت پرداخت محلی نوواتی صادر شده و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری تأییدیه ویزا را نیز دریافت کنند.

براساس این گزارش، کارت اعتباری پیش‌رو، به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال اصلی از جمله بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و بیت‌کوین کش (BCH) را به راحتی در فروشگاه‌ها خرج کنند. گفتنی است که ارز دیجیتال این کارت‌های اعتباری توسط شرکت متولی دارایی دیجیتال بیت‌گو (BitGo) نگهداری می‌شود.

بنیانگذار کریپتو اسپند گفت: این کارت به استرالیایی‌ها راهی برای کسب سود بیت‌کوین خود در مقابل فروش ارز دیجیتال می‌دهد.

 

شرکت ویزا قبلاً صدور کارت‌های اعتباری مخفی در استرالیا را برای برخی از صرافی‌های جهانی مانند بایننس تأیید کرده است، اما هنوز در کشور موجود نیست. صرافی Crypto.com همچنین تأیید صادر کننده مستقیم کارت‌های اعتباری در استرالیا را از شرکت ویزا دریافت کرده و در حال آماده سازی برای معرفی این کارت است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.