یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا: XRPممکن است اوراق بهادار نباشد

هنگامی که در مصاحبه بلومبرگ از هستر پیرس، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مورد وضعیت قانونی ریپل سوال شد، وی پاسخ داد اینکه ریپل توسط این کمیسیون مورد شکایت قرار گرفته است، به آن معنا نیست که XRP حتما اوراق بهادار است.  

وی اظهار داشت اقدام قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به آن معنا است که XRP به‌عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری فروخته شده است. گفتنی است که ریپل اصرار دارد توکن‌هایش به هیچ عنوان قرارداد سرمایه‌گذاری نیستند.

این عضو کمیسیون در سخنان خود اینطور گفته است: “وقتی ما یک ارز دیجیتال را به عنوان یک اوراق بهادار در نظر می‌گیریم، آنچه مد نظر داریم این است که می‌گوییم این دارایی به عنوان بخشی از یک قرارداد سرمایه گذاری فروخته می شود، به این معنی که وعده هایی در مورد فروش این دارایی داده شده است. این بدان معنا نیست که دارایی لزوماً باید اوراق بهادار باشد. این یعنی که به عنوان اوراق بهادار فروخته می‌شد.”

پیرس معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا  قبل از اینکه وقت زیادی را صرف مواردی کند که کلاهبرداری نیستند و بی نتیجه خواهند ماند، باید وضوح نظارتی بیشتری ارائه دهد.

 

منبع   u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.