گوخشتین: افزایش قیمت دوج‌کوین، ربطی به توییت‌های ایلان ماسک ندارد

دیوید گوخشتین (David Gokhshtein)، مدیرعامل پروتکل PAC و از اینفلوئنسرهای جامعۀ ارز دیجیتال تأکید می‌کند که محبوب‌ترین ارز دیجیتال به سطح 0.31 دلار رسیده است، و ایلان ماسک و توییت‌های او هیچ ارتباطی با آن ندارند.

گوخشتین معتقد است که زمین بازی تغیییر کرده و دوج‌کوین برای رشد قیمت به توییت‌های ایلان ماسک نیازی ندارد، زیرا این میم‌کوین، دارای موارد استفاده قوی و طرفداران زیادی است. او با اشاره به تلاش‌ها برای کاهش کارمزد تراکنش‌ها و پذیرش دوج در توییتر، می‌گوید این میم‌کوین در حال حاضر همان روندی را طی می‌کند که دیگر ارزهای دیجیتال قصد انجام آن را دارند.

در 21 آگوست، توسعه دهندگان دوج‌کوین به روز رسانی 1.14.4 را برای ارز خود منتشر کردند، که باعث کاهش هزینه‌های آینده و طولانی مدت می‌شود، تراکنش‌ها را سریعتر انجام می‌دهد و برخی دیگر از پیشرفت های اساسی را ارائه می‌دهد که ممکن است قیمت دوج‌کوین را در آینده افزایش دهد.

در حال حاضر، جامعه دوج امیدوار است که برای پرداخت با توییترهمکاری کند. اخیراً مدیر عامل شرکت، جک دورسی ،اعلام کرده است که تیم پلتفرم رسانه‌های اجتماعی روی ویژگی Tip Jar کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به بیت‌کوین را به یکدیگر ارائه دهند.

سرمایه گذاران دوج‌کوین به دنبال جلب توجه دورسی هستند تا او را متقاعد کنند که دوج‌کوین را در ویژگی جدید قرار دهد.

 

منبع: /u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.